2013. november 1., péntek

7.rész


Aznap már nem sok mindent csináltunk. Csak elrendeztük a szobákat utána pedig elmentünk aludni. 
Másnap fél 1 körül keltem fel de ezzel nem voltam egyedül , mivel Andy is akkor vánszorgott ki kómás fejjel a szobájából.
-Jó reggelt! Hogy aludtál?-kérdeztem tőle vidáman és kipihenten (ami mostanában nem nagyon volt rám jellemző).
-Neked is. Elég szarul , alig aludtam egész éjjel valamit csak forgolódtam. Csak reggel 6 óra felé tudtam elaludni.-felelt a kérdésemre.
-Én is pontosan így voltam , mikor nálatok aludtunk.-mondtam kis mosollyal az arcomon.
Ezek után nevettünk egyet és leindultunk a földszintre. Már mindenki fent volt csak mi aludtunk ilyen sokáig. Ryan , Adam és Joel a nappaliban videó játékoztak. Annie-t és apát nem láttam sehol ezért rákérdeztem , hogy hol lehetnek.
-Jó reggelt mindenkinek! Nem tudjátok hol van Annie és apa?-kérdeztem.
-Nektek is! Őszintén fogalmunk sincs az az egy biztos hogy nincsenek itthon mivel amikor elmentem a szobájuk mellett nyitva volt az ajtó és nem voltak ott.-felelte Ryan.
-Jó , mindegy majd előkerülnek.-feleltem.
-Csinál valaki kaját? Mert még nem is reggeliztünk.-kezdett el nyafogni Joel.
-Miért ti még nem ettetek? Majd én csinálok. De mit? Döntsétek el addig én megnézem hogy van e egyáltalán valami ehető mert ha nincs valakinek el kell mennie a boltba.-hagytam őket ott.
A konyhában szerencsére egy csomó minden volt szóval nem kellett senkinek sem elmennie a boltba.
-Na mit akartok enni?-kiabáltam ki nekik a nappaliba.
-Nekünk mindegy csak legyen valami kaja!-ordította vissza Adam.
Úgy gondoltam hogy tojásrántottát fogok csinál baconnel , azt elég gyorsan el lehet készíteni.Elővettem hozzá a tojásokat , az olajt és a bacont. Mikor vertem fel a tojást éppen akkor lépett be Ryan a konyhába.
-Kell valamit segíteni?-kérdezte kedvesen.
-Köszönöm most már nem kell mindjárt kész van. De ha akarsz megteríthetsz.-mosolyogtam rá.
-Jó akkor megterítek. ÖÖÖ...hol vannak a tányérok?-kérdezte a fejét vakargatva (olyan édes volt így... jézusom miket beszélek?? Jessie fejezd ezt be most azonnal!!)
-Balra a második szekrényben vannak , a villák pedig az az alatti fiókban.-válaszoltam neki készségesen.
-Köszi!-mosolygott rám aranyosan.(most már tényleg be kéne ezt fejeznem...)
-Kész a kaja!-üvöltöttem ki a nappaliba.
1 másodperc sem telt bele már az összes fiú az étkező asztalnál ült és csak arra vártak hogy megkapják az élelmüket. Mivel gondoltam hogy az összes elfog fogyni mire én asztalhoz kerülök leleményesen félretettem magamnak egy kis adagot és csak utána vittem ki nekik. Bejött a tippem és nem volt már semmi a serpenyőben mikor én visszatértem a saját kis adagommal.
-Leleményes.-jegyezte meg nevetve Joel.
-Ez valami felséges lett!-mondta teli szájjal Adam.
-Azért annyira nem jó. Ezt bárki meg tudja csinálni pont ilyenre.-válaszoltam kicsit zavartan.
-Tényleg nagyon jó lett!-válaszolt bólogatva Ryan.
-Köszönöm!-mosolyogtam rá.
Megettük a reggelit , elmosogattam ezek után pedig azt beszéltük meg hogy lemegyünk egyet a tengerhez.Mikor végeztem felmentem a szobámba. Fogat mostam , felöltöztem-ami egy fekete rövidnadrágból , egy peace-es felsőből és egy sarúból állt , alá pedig felvettem a fekete fürdőruhámat-és össze kötöttem a hajamat egy kontyba. Elővettem egy táskát abba beletettem a naptejemet és még pár fontosabb dolgot , felvettem a napszemüvegemet és kifelé indultam a szobámból. Éppen léptem ki mikor valakibe bele ütköztem. Hát persze hogy Ryan volt az a valaki.
-Bocsi nem akartam csak a fiúk már indulni akarnak és feljöttem megnézni hogy készen vagy e már.-kezdett el magyarázkodni miközben arca még mindig csak milliméterekre volt az enyémtől.
-Semmi baj , mint látod készen vagyok.-mosolyogtam rá.
Ezek után nem tudom még meddig állhattunk ott de csak arra eszméltem fel , hogy Andy majdnem úgy esett fel a lépcsőn.
Mikor ezt megláttuk azonnal szét ugrottunk.
-Látom készen vagy.Most már indulhatunk?-kérdezte kicsit sürgetően.
-Persze mehetünk.-válaszoltam neki kicsit vörös fejjel.

Na ennyi lett volna a 7.rész. Remélem mindenkinek elnyeri a tetszését. :) Nagyon köszönöm a komikat az előző fejezethez nagyon jól estek! :)) Továbbra is lehet komizni és feliratkozni :)
           Malitcher

6 megjegyzés:

  1. Úú, ez is nagyon jó lett, gondolom nem nagy meglepetés.:D Alig várom a következô részt:3
    Puszi, Nessza

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de az xdd szerintem nem lett olyan jó de azért köszi :))
      holnap lesz új rész :))
      Malitcher xx

      Törlés
  2. Sziaa.
    Nagyon jó lett az a rész.:) végre valami elkezdett alakulgatni..
    Várom már a következő részt!
    Sok sikert a továbbiakban! :) xx Klau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziaa.
      köszönöm :) igen :DD
      nem kell sokat várnod mivel holnap lesz új rész már meg is írtam :))
      Malitcher xx

      Törlés
  3. Helló!:)
    Újabb izgi rész,..mit ne mondjak ezt vártam.megkaptam :D köszönöm<3 :D

    VálaszTörlés