2013. november 9., szombat

10.rész




*Reggel*

11 órakor keltem , levánszorogtam a konyhába. A fiúk már fent voltak , mivel mindnyájan a nappaliban ültek és videó játékoztak.
-Jó reggelt!-köszöntem nekik.
-Neked is!-mondták szinte egyszerre. Nem tudom hogy csinálják ezt. Betanulták vagy mi? Bementem a konyhába és keresni magamnak valami ehetőt. A választásom a nutellára és egy zacskó kekszre esett. Amihez egy bögre kávét ittam. Éppen mosogattam el a bögrémet és a tányérokat-amit gondolom a fiúk hagytak ott- mikor Ryan belépett a konyhába.
-Hogy aludtál?-kérdezte vidáman.
-Egész jól.-válaszoltam neki.
-Lenne kedved eljönni velem a városba?-kérdezte kicsit félénken.
-Persze nagyon szívesen.-mosolyogtam rá.
-Akkor mikor induljunk?-kérdezte.
-Szerintem gyorsan felöltözök és már indulhatunk is.-válaszoltam kérdésére.
-Akkor szerintem én is gyorsan felöltözök.-és már ki is ment.
Ezek után én is gyorsan felmentem a szobámba , kinyitottam a szekrényemet és fogalmam sem volt hogy mégis mit vegyek fel. Már vagy 10 perce ott álltam a szekrényem előtt mikor Joel lépettbe a szobámba.
-Segítsek?-mosolygott rám.
-Megköszönném.-mosolyogtam vissza.
Én félre álltam a szekrénytől és oda engedtem Joelt. Ő percek alatt kiválasztott egy kék kockás inget és egy fehér rövidnadrágot hozzá pedig a fehér converse cipőmet.
-Nagyon köszönöm , hogy segítettél! Ha te nem lettél volna itt talán még most is itt állnék és bámulnám a ruhákat a szekrényben.-köszöntem meg neki.
-Semmiség. De most öltözz mert sosem leszel kész!-indult ki a szobámból.
Miután kiment , gyorsan felöltöztem , felkötöttem a hajam , feltettem egy halvány sminket , bepakoltam a fehér converse táskámba a fontosabb dolgaimat és elindultam lefelé. Ryan már lent várt a nappaliban-remélem nem várt túl sokáig.
-Indulhatunk?-nézett rám mikor leértem a lépcsőn.
-Persze , mehetünk.-válaszoltam kérdésére.
-Akkor majd valamikor délután jövünk.-szólt még oda a többieknek mielőtt kiléptünk a házból.
-Ugye nem vártál rám sokat?-kérdeztem tőle.
-Nem én is majdnem akkor végeztem mint te.-válaszolt.
-Biztos?-kérdeztem vissza.
-Igen , biztos! Nem szoktam hazudni.-ismételte el még egyszer.
-Akkor jó.-mondtam.
Közben beültünk a kocsiba és elindultunk a város felé. Az út csendben telt. Látszott rajta , hogy ideges , én is az voltam nagyon is. Fél óra sem telt bele és már ott is voltunk. 
-Hova szeretnél menni?-nézett rám.
-Szerintem nézzünk be pár üzletbe utána pedig elmehetnénk a parkba.-vázoltam fel neki a tervemet.
-Jó ötlet! Akkor szerintem induljunk.-mondta.
Egész délelőtt nagyon jól elvoltunk sokat nevettünk , bementünk szinte minden üzletbe és sokat nevettünk. Délben bementünk egy étterembe ott ettünk egy jót utána pedig a parkba indultunk.
Ott is nagyon jól voltunk mikor hirtelen eleredt az eső. De minket nem nagyon zavart jól elszórakoztunk. Mikor éppen összevissza futkoztunk ( ezt csinálják az érett 23 éves emberek)hirtelen magához húzott és megcsókolt. Igen MEGCSÓKOLT!!! Abban a másodpercben azt sem tudtam hogy fiú vagyok e vagy lány de szinte azonnal visszacsókoltam. Csókunk nem tartott sokáig de annál jobb volt. Minden megvolt pillangók a gyomorban , láb felemelkedés stb... Életem egyik legjobb pillanatai között lesz örökre. Aztán vége szakadt a csóknak és rám nézett.
-Ugye nem haragszol?-kérdezte lehajtott fejjel.
-Dehogy is!-túrtam bele hajamba.
-Örülök neki.-húzta mosolyra a száját.
 azt szeretném kérdezni hogy lennél e a barátnőm?-nézett rám reménykedve hogy igen lesz a válaszom.
Én alig tudtam megszólalni a meglepetéstől és csak annyit mondtam hogy...



Ennyi lett volna a 10.rész. Remélem ez kicsit hosszabb lett mint az ezelőttiek.Nagyon köszönöm a komikat az 9.részhez! :) Most kicsit szemét voltam mivel pont a legjobb résznél hagytam abba és lehet hogy csak jövő héten tudok részt írni. :/ De igyekszem. :)) Komizni és feliratkozni továbbra is lehet! :) 
           Malitcher

4 megjegyzés:

  1. Sziaa.
    Úristen,úristen,úristen.
    Na végre eljött ez a rész is. :) Kíváncsi vagyok Jessie válaszára.
    Mint mindig, most is imádtam és nagyon tetszett a rész.
    Sok sikert a továbbiakban! xx Klau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      nagyon szépen köszönöm! :) és igyekszem megírni az új részt :))
      Malitcher xx

      Törlés
  2. Helló! :D Áá..a csókos rész:$
    kezdek irigy lenni:P :D xd
    K*rvajórészlett!

    VálaszTörlés