2013. november 21., csütörtök

12.rész


*Andyéknél* ( Londonban)
Éjfélre értünk haza , ezért csak gyorsan lefürödtünk és már mentünk is aludni.
*Reggel*
10 körül keltünk Ryannel de lent még nem találtunk senkit csak egy cetlit amire az volt    írva , hogy apának és Annienak be kellett mennie az irodába és csak este jönnek haza.
-Mit csináljunk ma?-jött hozzám közelebb Ryan.
-Először is enni kéne valamit. Aztán utána majd kitaláljuk , hogy mit csináljunk.-mosolyogtam rá.
-Nekem lennének ötleteim.-mosolygott rám perverzen.
-Neked mindig lennének ötleteid.-forgattam meg szemeimet.
Itt ennek beszélgetésnek vége is szakadt , mert Andy lépett be a konyhába.
-Jó reggelt!-túrt bele álmosan a hajába.
-Viszont!-köszöntem neki vissza.
-Neked is!-mondta Ryan.
-Ettetek már?.kérdezte.
-Nem. Pont azon gondolkodtam , hogy mit kéne enni.-válaszoltam a kérdésére.
-Csinálsz nekünk rántottát?-néztek rám kiskutya szemekkel.
-Persze , de addig menjetek ki. Majd szólok ha kész van.-mondtam nekik a fejemet rázva.
Gyorsan kivettem a tojást a hűtőből és megcsináltam. A saját részemet már előre kiraktam , mivel nem akartam , hogy ne maradjon nekem semmi.
-Kész a kaja!-kiabáltam ki nekik.
-Ez megint nagyon finom lett!-dicsért meg Andy.
-Köszönöm!-válaszoltam neki mosolyogva.
-Ma van valami dolgotok?-kérdeztem.
-Szerintem nincs.-válaszolt Ryan.
-Dehogyis nincs! Ma stúdiózni megyünk!-mondta Andy Ryannek.
-Basszus tényleg! Tökre kiment a fejemből!-csapott a homlokára egyet Ryan.
-Mire kell mennetek?-szóltam közbe a beszélgetésükbe.
-1-re.-válaszolt Andy 2 falat között.
-Akkor sietnetek kéne , mert már dél is elmúlt.-mondtam nekik.
-Miii? Már annyi az idő??-kérdezte Ryan tele szájjal.
Mindenki gyorsan befejezte a reggelijét és a fiúk felmentek felöltözni.
-Te nem akarsz eljönni?-jött le Ryan az emeletről már majdnem készen.
-Menjek?-kérdeztem vissza.
-Jó lenne.-mosolygott rám.
-Akkor egy perc és megyek.-mosolyogtam vissza rá.
Gyorsan betettem a mosogatóba a koszos tányérokat és már siettem is fel öltözni. Kikaptam gyorsan egy mintás cicanadrágot meg egy bő kötött pulcsit egy bakancsot , felkötöttem a hajamat , feltettem egy alap sminket , felkaptam a táskámat és már siettem is le a lépcsőn.
-Indulhatunk?-kérdezte Ryan.
-Persze mehetünk.-mondtam.
Beültünk a kocsiba és a stúdióig meg sem álltunk.
-Sziasztok!-köszöntünk mindenkinek.
-Sziasztok!-köszöntek vissza.
-Hadd mutassam be neked a managgerünket John Blake-et.-fordult oda hozzám Ryan.
-Nem kell bemutatnod már ismerem. Szerinted honnan szereztem a koncertjegyet tegnapra?-kérdeztem tőle.
-Szia Jessie!-köszönt nekem.
-Helló John!-viszonoztam köszönését.
Ezek után este 7-ig stúdióztak a fiúk szinte megállás nélkül. Én közben végig ott voltam , twittereztem , hoztam nekik kaját/vizet/energia italt meg mindent ami kellett nekik. Szinte egyszerre értünk haza apáékkal.
-Sziasztok! Hol voltatok?-érdeklődött Annie.
-Egész nap stúdióztunk Jessie pedig elkísért minket.-válaszolta Andy.
-Ma el kell mondanunk nekik.-súgta a fülembe Ryan.
-El is fogjuk mondani.-mondtam neki.
Ezek után bementünk a házba és megkértem mindenkit , hogy menjen a nappaliba.
-Szóval  , azért hívtunk mindenkit ide a nappaliba , mert elszeretnénk Ryannel mondani egy fontos dolgot.-kezdtem be.
-Azt szeretnénk elmondani , hogy én és Jessie nagyjából 1 hete összejöttünk.-bökte ki Ryan.
-Hát ez nagyon jó! Nagyon örülök nektek!- jött oda hozzánk Annie és megölelt minket. Apa véleményétől féltem a legjobban , de szerencsére ő is jól fogadta.
-Ha a lányom boldog akkor én , de ha egyszer is megbántod ne akard tudni , hogy mit fogok veled csinálni! Vannak kapcsolataim!-kezdett bele a megszokott szövegébe , amit minden eddigi barátomnak elmondott.
-Ne aggódjon Mr. White!-válaszolt neki Ryan.
Ez után elmentünk vacsorázni , mindenki elment fürödni. Apa nem akartam megengedni , hogy Ryannel aludjak , de addig hisztiztem meg magyaráztam neki , amíg meg nem engedte.

Ennyi lett volna a 12.rész. Nem lett a legjobb meg a legizgalmasabb se de azért remélem kapok majd pár komit. :)) Nagyon köszönöm a komikat az előző részhez! :) Mint látjátok lett a blognak fejléce , amit az egyik kedves olvasom csinált amiért nagyon hálás vagyok neki! :)) Köszönöm az új feliratkozót. És , mint látjátok nemsokára elérjük a 10 feliratkozót ezért ha meg lesz dupla részt fogok írni! :)) Na nem is beszélek tovább remélem mindenkinek tetszett az új rész! :) Komizni és feliratkozni továbbra is lehet! :)
                              Malitcher

4 megjegyzés:

  1. Sziaa.
    Mit is mondhatnék? Megint alkottál egy újabb részt, ami nekem nagyooon tetszett.:)
    Remélem minél hamarabb tudod hozni a részt.
    Sok sikert a továbbiakban! :) xx Klau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziaa!
      Nagyon szépen köszönöm!! ^^ Szerintem ma már lesz új rész! :)
      Malitcher xx

      Törlés
  2. Szerintem izgalmas lett ez is! :) :) Imádtam!

    VálaszTörlés