2013. november 8., péntek

9.rész



Mikor haza értünk a partról már apáék is otthon voltak.
-Sziasztok!Hát ti hol voltatok egész nap?-kérdeztem apától.
-Csak elmentünk várost nézni. És ti hol voltatok?
-Mi lementünk egyet a partra.-feleltem.

-Jó volt a víz?-érdeklődött apa.
-Én nem tudom. Ryannel elaludtunk a parton és a többiek ott hagytak minket.-kezdtem el megint duzzogni.
-Akkor tőletek kérdezem meg , milyen volt a víz?-fordult Andyék felé.
-Nagyon jó volt!-válaszolt Andy lelkesen.
Itt én kimentem a teraszra ezért a beszélgetés többi részét már nem hallottam. A táskámból kivettem a cigimet és rágyújtottam. már majdnem végeztem mikor nyitódott az ajtó és kilépett rajta Ryan. 
-Öhm... Jessie beszélhetnénk?-kérdezte kicsit idegesen.
-Persze. Most mondod vagy miután elszívtam a cigimet?-válaszoltam mosolyogva.
-Szerintem megvárom míg elszívod.-mosolygott vissza rám.
Ezek után gyorsan elszívtam a cigimet és végre bele kezdett a mondandójába.
-Szóval arról szeretnék veled beszélni hogy igazából csak nem rég ismertelek meg de mégis nagyon megkedveltelek talán jobban is , mint kéne...-hajtotta le fejét. ( Így olyan aranyos volt!! *----* )
-Öhm.. ez az érzés kölcsönös.-most már én is zavarban voltam. ( Szerintem az arcom színe megegyezett egy rákéval.)
-Tényleg?-képedt el.
-Most ez annyira meglepő?-kérdeztem nevetve.
-Azt hittem neked Andy tetszik.-felelte még mindig elég meglepődötten.
-Nem , Andy egyáltalán nem tetszik. Ő olyan nekem mintha a bátyám lenne.-válaszoltam neki.
-Ennek örülök.-mosolygott rám.
-Akkor lenne kedved eljönni velem valahová,-kérdezte.
-Persze nagyon szívesen!-mosolyogtam rá , közben pedig majdnem kiugrott a szívem.
-Nem kéne bemennünk? Kezd elég hideg lenni.-mondta.
-De menjünk. Most már én is kezdek fázni.-dörzsöltem meg a kezeimet.
Mikor kinyitotta Ryan az ajtót minden szem ránk szegeződött. Elég kínos volt , én amilyen gyorsan csak tudtam a lépcső felé indultam és Ryan is követte a példámat.
-Hát ez elég gáz volt.-nevetett fel kínosan.
-Hát eléggé.-nevettem el én is magamat.
Ezután beslisszantam a szobámba. Elmentem fürödni és letelepedtem a laptopommal az ágyamra. Már vagy fél órája twitterezhettem mikor kopogást hallottam.
-Gyere!-mondtam kicsit hangosabban. Andy volt az.
-Bejöhetek?-dugta be a fejét.

-Persze gyere csak be.-raktam félre a laptopomat.
-Beszélhetnénk?-vált kicsit komollyá a hangja.
-Igen. De miről szeretnél beszélni?-nem értettem hogy mégis miről akarhat velem beszélni.
-Rólad és Ryanről. Mi van köztetek?-kezdett el érdeklődni.
-Hát semmi.-hajtottam le a fejemet , mert éreztem hogy kezdek vörösödni.
-De most komolyan!
-Na jó! Hát elhívott randizni de ennél több nem történt.-válaszoltam
-Ajánlom is!-kezdett el fenyegetőzni.
-Na mi van elő jött a féltő bátyj éned?-nevettem el magam.
-Igen, miért baj?
-Dehogy is! Örülök hogy végre van egy olyan ember aki meg akar védeni apán kívül.-mosolyogtam rá.
-Ezzel nem vagyok egyedül , Ryan , Joel és Adam is ugyan így érez.-mondta
-Most meg kell hogy öleljelek! Utána pedig a többieket is!-tártam szét karjaimat az öleléshez. Megöleltem utána pedig átmentem Adamhez és Joelhez is. Utoljára hagytam Ryant , kopogtam a szobája ajtaján.
-Gyere!-hallottam meg mély hangját.
-óóóó te vagy az?-lepődött meg.
-Baj hogy én vagyok az? Mert akkor el is mehetek.-mondtam.
-Jaj nem úgy értettem , örülök hogy itt vagy.-mosolygott rám ma már sokadszorra.
-Akkor jó. Amúgy csak azért jöttem mert Andyvel beszélgettem és most kedvem van mindenkit megölelni.-mondtam neki mosolyogva.
-Akkor gyere!-mondta közben pedig széttárta karjait.
Az ölelés elég sokáig tartott de nagyon jól esett. ( Csak most vettem észre , hogy milyen izmos karjai vannak. ) Ezek után elköszöntünk egymástól és visszaindultam a szobámba. Oda felé még bementem apáékhoz jó éjszakát kívánni és visszatértem ideiglenes "birodalmamba". Ott lekapcsoltam a laptopomat és a villanyt , lehunytam szemeimet és az álmok világába vándoroltam.


Itt a 9.rész. :) Nem lett a leghosszabb és a legjobb de tegnap este fél 10-kor írtam. De nem is keresek kifogásokat. Remélem mindenkinek tetszett. És nem utolsó sorban nagyon köszönöm a több , mint 1000 oldalmegjelenítést és a komikat nagyon jól estek. :))
Komizni és feliratkozni továbbra is lehet! :))
            Malitcher

7 megjegyzés:

  1. Sziaa.
    Úúú. Ez volt az első reakcióm. A második talán az hogy: Istenem, ez a lány ismét hozott egy jó részt.:)
    Nekem,mint mindig, most is nagyooon tetszett.
    Sok sikert a továbbiakban! xx Klau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziiia.
      nagyon szépen köszönöm!! :)) Nagyon jól esik :))
      Malitcher xx

      Törlés
  2. Figyelj, imádom a blogot!!! Egy apró "bajom" van...lehetnének kicsit hosszabbak a részek:) xxLola

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon köszönöm! :) tudom de valahogy mindig ilyen rövidre sikerülnek :/ de próbálkozom :))
      Malitcher xx

      Törlés
  3. Szia!
    Aggódtam amúgy, hogy leégtek a napon..xd de szerencsére nem történt semmi baj.;)
    Nekem tetszik Andy, Ryan benézte.xd na jó van na;) poénkodok.
    Előző komizóvan egyetértek..de ha írgy sikerül,ilyen rövidre annak is örülni kell,mert legalább VAN KÖVI RÉSZ!:):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      szerencsére ez nem történt meg :DD
      xdd
      nem mindig tudok hosszú részeket írni , de igyekszem :))

      Törlés
    2. :D
      most mondjuk a kövi résznek is nagyon örülnék;) nem zavarna az sem h rövid:) (de másnál.. khm... xd igen..:D )

      Törlés