2013. november 2., szombat

8.rész

Andy elég furcsán nézett ránk miközben elindultunk a lépcső felé és elmentünk mellette.
-Jessie neked miért olyan vörös a fejed?-kérdezte Andy .
-Mi?? Nekem? Nem is vörös  a fejem!-kezdetem el azonnal tiltakozni és lesiettem a lépcsőn.
-Indulhatunk?-kérdeztem
-Persze. Csak rád vártunk.-felelte Adam.
Megvártuk Andyéket és elindultunk a part felé. Ryan és Andy egész oda fele úton sugdolóztak , nekem ez nagyon fura volt de nem tettem ezt szóvá hanem inkább Joellel és Adammel beszélgettem egész úton. Most jöttem csak rá hogy milyen jó humoruk is van mivel eddig nem nagyon beszélgettem velük. Megtudtam róluk egy csomó mindent például hogy Joelnek van barátnője meg hogy Adam imádja a kutyákat és otthon van is neki három.
-Majd mindenképpen meg kell őket mutatnod nekem! Biztos nagyon aranyosak!-mondtam mosolyogva.
-Mindenképp!-mosolygott rám.
Mikor oda értünk a partra emberek tömkelegét láttuk. Nem gondoltam volna hogy még így novemberben is ilyen sokan lesznek. Olyan fél órát biztos mászkáltunk mire találtunk egy viszonylag nyugisabb helyet. Én fogtam magam leterítettem a törölközőmet levettem a nadrágomat és a felsőmet. Közben láttam hogy a fiúk engem néztek és hát elég zavaró volt. Nem szeretem ha néznek főleg mivel saját bevallásom szerint elég kövér vagyok de ez valahogy most nem érdekelt csak napozni akartam és pihenni , üvöltő zenével a fülemben. De már eléggé kezdett zavarni hogy engem lestek és ezt szóvá is tettem:
-Muszáj ennyire feltűnően lesnetek??-kérdeztem kicsit idegesen.
-Bocsi öhm... nem akartuk.-kezdett el mentegetőzni Ryan.
-Jó mindegy.-forgattam meg a szemeimet és beraktam a fülembe a fülhallgatómat és kifeküdtem napozni.
Mikor nagyjából már 1 órája napoztam , kivettem a fülemből a fülhallgatót és felültem de csak Ryant láttam mellettem feküdni. Kicsit megbökdöstem hogy felkeljen.  fel is kelt elég kómás állapotban volt ezek szerint elég mélyen aludt.
-Mit akarsz?-kérdezte kómás fejjel miközben felült.
-Csak azt akartam kérdezni hogy te tudod hol vannak a többiek mert én nem látom őket sehol.-válaszoltam neki.
-Fogalmam sincs hol vannak. te nem vagy szomjas? Mert én eléggé meg szomjaztam.-kérdezte
-Ahogy mondod én is eléggé szomjas vagyok.Menjünk vegyünk valamit.-feleltem mosolyogva közben felálltam és magamra kaptam a rövidnadrágomat.
-Mehetünk?-kérdezte Ryan.
-Persze.-feleltem.
Elindultunk egy kis bódé felé szerencsére nem voltak sokan. Láttam pár lányon , hogy felismerték Ryant de nem mertek oda menni hozzá nem szóltam neki gondolom ő is észre vette őket. Oda értünk a pulthoz a pultos pedig megkérdezte , hogy mit kérünk:
-Én egy Red Bullt kérek.-mondtam.
-Én is.-értett velem egyet Ryan.
-Tessék itt vannak. 30 font lesz.-mondta a betanult szövegét a pultos.
-Itt van.-adta oda az én italom árát is Ryan.
-Nem kellett volna kifizetned! De azért köszi!-mondtam neki.
-Nagyon szívesen!-mondta 1000 wattos mosollyal az arcán.
Mire visszaértünk már a többiek is előkerültek.
-Hol voltatok?-érdeklődtem.
-Bementünk egyet a tengerbe tök jó a víz!-felelte Andy.
-Miért nem szóltatok?? Én is be akartam menni!!-mondtuk szinte egyszerre Ryannel. És mikor meghallottuk hogy ugyan azt mondtuk elnevettük magunkat.
-Így jártatok , neked Jessie nem kellett volna besértődnöd , neked meg nem kellett volna elaludnod!-mondta Adam.
Erre tőlem és Ryantől csak egy szemforgatás volt a válasz.
Ezek után vissza indultunk a házba. Én és Ryan kicsit bosszúsan mivel nem tudtunk bemenni a vízbe.


Ennyi lett volna a 8.rész. Köszönöm a komikat és az új feliratkozót. Új fejezet csak szombaton lesz , mert sajnos vége lesz a szünetnek és csak akkor tudok írni.
                        Malitcher

4 megjegyzés:

  1. Sziaa.Újra.
    ismét lett egy jó rész, mivel egyre többet van egy a két 'kis szerelmes' :) nekem nagyoon tetszett.
    Sok sikert a továbbiakban! :) xx Klau

    VálaszTörlés
  2. sziaa :)
    megint nagyon köszönöm a komit! :)) örülök neki hogy tetszik :))
    Malitcher xx

    VálaszTörlés
  3. Szia!:)
    Jajjj ne már...olyan klassz megint..:$
    :O Red Bullt??:O Nem egészséges!!:D

    VálaszTörlés