2013. október 29., kedd

6.rész



*Másnap*

Tegnap este minden nyári ruhámat , amit csak találtam beledobáltam a bőröndömbe kivéve a fürdőruhámat mivel azt sehol sem találtam. Ezen hisztiztem egy sort mikor apa ezt megelégelte  elvitt egy butikba és vett nekem 5 darab fürdőruhát. Ezek után lenyugodtam elmentem fürödni és lefeküdtem aludni. Reggel hajnali 5-kor csörgött az óra mivel korán indult a gépünk. Lassan kivánszorogtam a fürdőbe megmostam az arcomat felöltöztem -ami egy fekete csőnadrágból , egy fehér RAMONES-es pólóból és egy  fehér converse cipőből állt- kifésültem a hajamat , a fontosabb cuccaimat bele raktam a kedvenc táskámba , megfogtam a bőröndömet és lementem a földszintre. Apa már rég fent volt és éppen reggelit csinált.
-Jó reggelt!-köszöntöttem.
-Neked is!-viszonozta a köszönésemet.
-Mi jót csinálsz reggelire?-érdeklődtem.
-Csak egy kis rántottát pirítóssal. Nem nagy dolog.-felelte.
-Viszont annál finomabb.-mondtam mosolyogva.
Ez után meg reggeliztünk és elindultunk a reptérre. Az út csendben telt csak a rádióban lévő zenét lehetett hallani. Közben én bámultam ki az ablakon és a mellettünk elsuhanó Londont néztem. Kicsit el is bambulhattam mivel arra eszméltem fel hogy apa azt mondja hogy megérkeztünk. Lassan kikászálódtam a kocsiból , kivettem a csomagtartóból a bőröndömet és apával a repülőtér fele. Bent alig lehetett pár embert látni. Hogy is gondolhattam azt hogy sokan lennének mikor még csak fél 7 van? Apával a pulthoz indultunk hogy elkérjük a jegyeket , mivel Anniéket még nem láttuk sehol. Kifizettük a jegyeket és elindultunk a 7-es folyosó felé apa közben beszélt Anniékkel hogy hol vannak már de kiderült hogy  itt vannak és már elindultak a 7-es folyosó felé.5 perc sem telt bele és már ide is értek. Nagy meglepetésemre nem csak Annie és Andy jött hanem Ryan,Joel és Adam is. Úgy látszik erről az egészről csak én nem tudtam de ezt nem tettem szóvá.
-Sziasztok! Azt hittem már ide sem fogtok érni!-kezdte apa a beszélgetést.
-Ide értünk volna előbb is ha egyeseknek nem reggel jut eszébe hogy neki nincsen fürdőnadrágja.-mondta cinikusan Andy.
-Bocs hogy élek!-mondta szem forgatva Ryan.
-Nálunk is pont ez volt csak Jessie még este kezdett el hisztizni ez miatt.-felelte apa nevetve.
-Mondhatom nagyon vicces.-sértődtem meg.
-Na most hogy ezeket a fontos dolgokat megbeszéltük. Fel mehetnénk már a gépre?-tett rendet Annie.
A történtek után mindenki elindult a gép felé. Apa és Annie osztották fel hogy ki ki mellé fog ülni. (mint az óvodában -.-)
-A két fürdőruha nélküli ül a 95-ös és a 96-os székre.-kezdett bele apa.
-Nagyon humoros vagy mondhatom.-vettem el tőle a jegyemet és bevágódtam Ryan mellé.
A további ülés rend a következő volt:apa Annie mellett ült , Adam Andy és Joel pedig egy hármas ülésnél foglaltak helyet.Ahogy leültünk egyre többen szálltak fel a gépre. Szerencsére mellém nem ült senki mivel Ryannel mi is egy hármas ülésnél ültünk. Az egész út viszonylag csendben telt csak néha beszélgettünk egymással. 1 óra repülő út után végre odaértünk. Azt tudni kell rólam hogy imádom Franciaországot , mikor oda értünk kb. úgy viselkedtem  , , mint egy kisgyerek pedig nem először jártam már ott. Tátott szájjal néztem körbe és szinte vágtatva siettem ki a repülőtérről. Szerintem mindenki Hülyének nézett de akkor ott abban a pillanatban nem érdekelt. Mikor utolértek beültünk 2 taxiba és elindultunk a bérelt lakás felé.
Mikor megláttam a házat tátva maradt a szám. Gyönyörű volt az egész. 
Ahogy beértünk a házba meg jobban leesett az állam az a ház hatalmas volt! 2 szintes volt : a földszinten volt egy hatalmas nappali amit egy pult választott el a konyhától.A földszinten volt még egy zeneszoba amibe egy csodaszép fekete zongora , egy csomó gitár és egy dob volt.
A felső szinten volt 6 szoba , mindenkinek külön-külön kivéve apának és Annienek nekik közös szobájuk volt. Ezeken kívül volt még 2 fürdő egyik a földszinten a másik pedig a felső szinten.




Ennyi lett volna a 6.rész. Remélem nem lett olyan rossz. Elég sokat szenvedtem vele. Köszönöm az új feliratkozót és a komikat az ezelőtti részhez. :) feliratkozni ls komizni továbbra is lehet! :) 
         Malitcher

6 megjegyzés:

  1. Sziaa.
    Most nem írok regényt, csak pár sort.:)
    Ez a rész IS nagyon tetszett, várom már a következő részeket, hogy megtudjam mik fognak történni..hát igen kíváncsi természetű vagyok..
    Sok sikert a továbbiakban! :) xx Klau

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon köszönöm h mindig komizol nagyon jól esik! :)
    Annyit mondok hogy lesznek benne elég érdekes dolgok :D
    Malitcher xx

    VálaszTörlés
  3. Annyira jó! Imádom.:D Csak történjen már valami Ryan és Jessie között.*-* Mind erre várunk, könyörülj rajtunk.:')
    Továbbra is jó ihletet.
    Puszi, Nessza
    (Twitteren The Gone)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm a komit! :)) a 7. részben már majdnem történt valami de még kicsit szeretném húzni az agyatokat :DD de már nem kell sokat várni nem sokára történni fognak dolgok :))
      Malitcher xx

      Törlés
  4. Szia!
    Áá.:D
    Alakulnak szépen a dolgok.^^ :)

    VálaszTörlés