2013. október 13., vasárnap

1.rész

Jessie White vagyok 23 éves. Szüleim elváltak 3 éves koromban és anyát akkor láttam életemben utoljára. Apával élek egyedül egy Bridlington nevű kisvárosban. Szeretek itt élni de én mégis valahogy azt érzem hogy valami/valaki hiányzik az életemből. És itt nem anyámra gondolok. Ő elhagyott minket és engem azóta hidegen hagy hogy hol van és mit csinál. Na akkor most mesélek kicsit bővebben az életemről. 6 évesen elkezdtem az iskolát , mint minden átlagos kis gyerek csak én nem anyukámmal mentem hanem apukámmal.Az első napom az általános iskolában szörnyű volt , mindenki azt kérdezgette hogy én miért apukámmal jöttem és hogy miért nem akarok anyukámról beszélni.Nem válaszoltam egyik kérdésre sem nem akartam hogy tudják hogy nekem nincs anyukám , mert azt gondoltam hogy ezért meg fognak utálni.Pont fordítva volt nem azért utáltak meg , mert nem volt anyukám , hanem azért mert nem mondtam el nekik semmit a családomról.Aztán a második nap jött egy kislány ő sem beszélt a többiekkel még rájuk sem nézett hanem egyenesen oda jött az asztalomhoz és leült mellém.Kiderült hogy ezt a lányt Brooknak hívják és attól a naptól kezdve a legjobb barátnőm volt. Mindent együtt csináltunk , elmondtuk egymásnak a legnagyobb titkainkat. De évvégén elköltöztek és én megint egyedül maradtam és ez így is maradt az általános iskola végéig.

Elkezdődött a közép iskola itt az életem teljesen felborult.Rossz társaságba kerültem és  elkezdtem drogozni. Ezt 6 hónapig titokban tudtam tartani apa előtt , de végül túl adagoltam magam és kórházba kerültem és így apa rájött a drogozásra.Ezek után apa elvonóra küldött nyáron , hogy ne kelljen évet halasztanom. Az egész nyaramat ott töltöttem és tiszta vagyok azóta is.Mikor kijöttem az elvonóról sulit váltottam és végre megtaláltam azt a társaságot , ahol tényleg azt érzem , hogy oda tartozom.De vége lett a közép iskolának és a barátságoknak is vége lett.Egyedül egy ember maradt mellettem Olivia.Ő a legjobb barátnőm aki nem hagyott el soha és akkor is velem volt mikor Matt megcsalt és megalázott mindenki előtt.Az volt a 3. nagy törés az életemben , de akkor legalább volt velem valaki nem úgy , mint az első kettőnél. Nem mintha apa nem lett volna ott nekem , de az még sem ugyanaz.

Röviden ennyit szeretnék a múltamról írni és most jöhet a jelen.Ma megyünk Olivia-val Lawson koncertre.Elfelejtettem volna mondani , hogy imádom a Lawsont? Akkor most mondom imádom a Lawsont. :D A kedvencem Ryan.Imádom a szöke haját meg úgy mindent benne. :D Olivia kedvence Andy.Oda van érte és folyton csak róla tud beszélni.Én is ezt csinálom csak én Ryannel.Apa visz el minket a koncertre , mert nem szereti ha későn mászkálunk az utcán.Na de most megyek is készülődni , mert el fogok késni.

Ez lett volna az 1. rész. Bocs hogy kicsit uncsi lett , de le akartam írni a lánynak a múltját kicsit bővebben.Az egész blog kicsit naplószerű lesz , de ez később még változhat.Nagyon köszönöm annak aki elolvasta.Kritikákat szívesen elolvasom és próbálok belőlük tanulni.Na többet nem is dumálok többet. Köszönöm , aki elolvastam komizni lehet :))

Malitcher

9 megjegyzés:

  1. Drága Malitcher!
    Nem foglak sokáig zavarni, csak egy kisebb véleményt fejtenék ki.
    Eddig még nem volt alkalmam megismerni a Lawson nevű bandát, de hála neked a közel jövőben megismerhetem őket.(csak úgy megsúgom hogy ezután biztos hogy utánuk fogok nézni)
    Most inkább áttérek a blogra. Nekem különösebb bajom nincs, tetszett az alap ötlet, hiszen a lánynak nem az a tipikus tökéletes családja és élete van.
    Remélem sok izgalmas rész várható majd, és persze már most várom a következő részt! :)
    Sok sikert a továbbiakban! ;) xx Klau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm hogy komiztál :) megéri őket megismerni , sok jó számuk van :)
      és köszönöm hogy leírtad a véleményedet :)

      Törlés
  2. Heyhóóóheyhóóó!Tyittyeren láttam a blogod linkjét és aztkell mondanom hogy sajnos jó :)))!Ha nem baj ezekután is olvasom...Böbe voltam :P :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haliiiii! köszönöm de azért annyira nem van még mit tanulnom :)) miért lenne baj? örülök neki :D sejtettem :DD

      Törlés
  3. Amugy én is szeretem a bandát és Ryan a fav!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem is tudtam , hogy szereted őket! nekem is *---*

      Törlés
  4. Milyen zűrös élet..ezt már szeretem:) az első rész nagyon megfogott..olvasom is tovább a többit.
    Gratu, én nem tudnák ilyen jót írni..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) nagyon szépen köszönöm :))) biztos , hogy tudnál sőt jobbat is , mint én :)

      Törlés
    2. Ne ellenkezz, mert nem. xd :D Ám elolvastam vééégiiiig vééégre! :D :) :)

      Törlés