2013. október 14., hétfő

Halii!
Nagyon köszönöm azt az 1 kommentet , amit kaptam nagyon jól esett és próbálok minél izgalmasabb részeket írni egy héten minimum 1-et . :) De most nem is dumálok többet jöjjön a 2.rész. :)

2.rész


Elkezdtem készülődni gyorsan elmentem fürödni és hajat mosni. Eközben üvöltött a Lawson a laptomból és énekeltem hozzá a nem éppen csodás hangomon.Miután megfürödtem egy törölközőbe csavarva jöttem ki a fürdőből a hajam pedig turbánba volt csavarva. Elővettem a hajszárítómat gyorsan megszárítottam a hajamat utána pedig ki is vasaltam és felcsatoltam a frufrumat. Utána felvettem egy fehérnemű szettet és elkezdtem valamilyen normálisan kinéző ruhát keresgélni. Végül nagy nehezen egy fekete csőfarmerre és egy Lawsonos pólóra esett a választásom.Hozzá pedig felvettem a fekete bakancsomat. Mire kész lettem már fél 10 volt. Apa kopogott az ajtómon , hogy ideje lenne indulnunk mivel még Oliviaért is el kell mennünk.
Elindultunk Oliviaért , ő már kint várt minket mivel már késésben voltunk. Olivia gyorsan bepattant és apa rálépett a gázra.
-Késtetek egy kicsit.-mondta Olivia
-Nem rajtam múlott , nem én készülődtem másfél órán keresztül.-válaszolta apa szem forgatva.
-Bocs hogy nem úgy akartam kinézni , mint egy ősember , aki még sosem fürdött életében!-válaszoltam kicsit bosszúsan.
-Nem is néztél ki úgy.És nem is a fürdésre értettem , hanem arra , hogy 1 órán keresztül a szekrényed előtt álltál..-felelte apa.
-Jó , de nem tudtam , hogy mit vegyek fel!-válaszoltam kicsit idegesen.
-Szerintem fejezzétek be a veszekedést az a lényeg , hogy mindjárt ott vagyunk és hogy nem fogunk elkésni!-csitított minket Olivia
Ezután az út hátra levő része csendben telt el. 10 óra előtt pár perccel értünk oda.A biztonsági őr már éppen zárta volna be az aréna ajtaját , de szerencsére még be tudtunk slisszanni. Miután beértünk az arénába berohantunk a koncert helyszínére és villám gyorsan elfoglaltuk a helyünket , ami az első sorba szólt (mivel VIP-sek voltunk és a koncert után találkozhatunk velük). A koncert nagyon jó volt , minden számukat elénekelték és mi "énekeltünk" velük. És egy csomó fényképem lett róluk persze nem vittem túlzásba , mivel utána még a backstageben is készíthetek velük képeket. Vége lett a koncertnek és a VIP-eseket egy biztonsági őr kísérte el a fiúkhoz. Nagy volt a sor és persze , hogy mi voltunk az utolsók. Sokat kellett várni , de megérte.
-Ti jöttök!-hallottuk meg a biztonsági őr hangját.
Ott áltak előttünk élet nagyságban imádott bandánk tagjai.Hihetetlen volt , hogy tegnap még csak a youtube-on néztük a videóikat ma meg itt vannak pár méterre tőlünk.
-Sziasztok lányok!-köszöntek egyszerre utána pedig ránk mosolyogtak.
-Sziasztok!-mondtuk mi is egyszerre remegő hanggal.
-Nem kell parázni csak legyetek lazák!-mondta Ryan egy 1000 wattos mosoly kíséretében.
Andy hirtelen ott termett előttünk és mindkettőnknek adott egy nagy ölelést. Látszott Olivian , hogy mindjárt elájul. Aztán jött Adam és Joel tőlük is kaptunk egy nagy ölelést.Aztán jött Ryan na itt én ájultam el majdnem. 
Mindegyikőjükkel lett közös képünk és aláírást is kaptunk.Sőt twitteren is visszakövettek.És Ryan meg dicsérte a bakancsomat. De sajnos mennünk kellett , mert vége lett a M&G-nek.Elköszöntünk tőlük egy-egy öleléssel és elhagytuk az arénát. Mikor kiértünk apa már ott várt minket és haza indultunk.

Ennyi lenne a 2. rész.Ez sem lett valami esemény dús , de megígérem , hogy a 3. -ban már sokkal több  minden fog történni.Komizni lehet és a kritikákat is szívesen fogadom. :))
Malitcher

3 megjegyzés:

  1. Jajjjj :$ Andyyyyyyy:$ :D bár engem is meg ölelt volna..;) xddd
    Izgi lett ez is ne aggódj..hjjaajj:D

    VálaszTörlés