2013. december 20., péntek

18.rész




*másnap*
Délután 1-kor dobott ki az ágy. Levánszorogtam a konyhába , feltettem a kávét főni és kimentem elszívni egy szál cigit. Mire végeztem a kávé is kész lett , ettem pár falatot és visszamentem a szobámba. Ott elővettem a laptopomat és megnyitottam a skypeomat és a twitteremet. Éppen untattam a népet , mikor skypeon hívtak. Apa volt az.
-Szia kicsim! Hogy vagy?-üdvözölt.
-Szia! Megvagyok. Csak elég fáradt vagyok a tegnap esti koncert miatt.-válaszoltam.
-Milyen koncerten voltál?-érdeklődött.
-Ryan szerzett jegyet a FOB koncertre és vitt el.-mondtam neki nagy mosollyal az arcomon.
 És milyen Amerika?-kérdeztem.
-Fárasztó , egész nap meg sem álltam annyi dolgom volt.-mondta fáradtan apa.
-Annievel beszéltetek?
-Igen , mondta , hogy már jobban van és nehogy haza merjek jönni. Pedig már ott tartottam , hogy ma már indulok is.
-Nem kell haza jönnöd , vigyázunk rá!-nyugtattam meg.
-Mondta Annie , hogy minden nap beszoktál hozzá menni.
-Igen , és nemsokára ki is fogják engedni.-mondtam neki a jó hírt.
-Mondta és örülök neki.-mondta ásítva.
-Apa menj aludni! Majd holnap beszélünk. Jó éjszakát!-köszöntem el.
-Neked pedig jó napot!-és ezzel be is zárta az ablakot.
Ezután még twittereztem egy kicsit , mikor Andy küldött egy sms-t , hogy ma engedik haza Annie-t és jó lenne ha segítenék neki rendbe hozni a házat. Visszaírtam neki , hogy max háromnegyed óra és ott leszek. Gyorsan előszedtem az egyik fekete ülepes melegítőmet , felsőnek egy fehér ujjatlant választottam arra pedig felvettem egy farmer inget. Hozzá meg még egy régi torna cipőt választottam. Mint ígértem háromnegyed óra múlva oda is értem , kinyitottam a bejárati ajtót és beléptem a házba. Amit ott láttam az kicsit lesokkolt. Minden tele volt gyors kajás dobozokkal meg mindenféle üvegekkel.
-Andy!!! Mi a francot műveltél itt?? Mikor pár napja itt voltam még minden rendben volt!!-mondtam neki szinte vörös fejjel.
-Tegnap este itt volt pár haverom és hát csináltunk egy kis rendetlenséget.-szabadkozott.
-Egy kis rendetlenséget?? Na most húzzál fel a szobádba , öltözzél fel és gyere le segíteni!!-mondtam neki még mindig vöröslő fejjel.
10 perc sem telt bele már itt is volt.
-Így már jó vagyok főnökasszony?-mondta szem forgatva.
-Igen , csak kezdjük már el mert sosem fogunk végezni.-sóhajtottam egyet.
Összeszedtük az összes szemetet a földről , miután kihordtuk azokat a kukába Andy kezébe nyomtam a felmosó rongyot , hogy mosson fel az egész házban. Miközben ő felmosott én addig elmosogattam és letörölgettem a bútorokat. Miután végeztünk felmentem az emeletre zuhanyozni és átöltözni. Mikor végeztem jöttem ki a fürdőből , de valakibe bele ütköztem. Hát ki más lett volna ha nem Ryan??
-Hát te meg , hogy kerülsz ide?-lepődtem meg.
-Andy áthívott minket , hogy legyünk itt , mikor megérkezik Annie.-magyarázta , miközben elég feltűnően bámult.
-Értem. de én most inkább mennék , mert ez így elég kínos.-nevettem el magam kínomban.
-Miattam így is maradhatsz! Engem nem zavar.-mosolyodott el Ryan.
-Örülök , hogy téged nem zavar , de inkább felöltözök.-hagytam ott szem forgatva.
Gyorsan besurrantam a szobámba , felvettem egy szaggatott farmert hozzá pedig egy kockás inget. És lementem a többiekhez.
-Látom felöltöztél.-üdvözölt ismét Ryan.
-Miért ne öltöztem volna fel??
-Pedig jobb lett volna ha törölközőbe maradsz.-kacsintott rám.
Erre inkább már nem reagáltam semmit csak levágtam magamat Andy mellé és elkezdtem TV-t nézni. Nem volt semmi érdekes ezért elkezdtem kapcsolgatni , mikor oda értem egy zene csatornára  éppen az egyik számuk ment.
-Kik ezek a jó pasik?-kérdezte tettetett meglepődöttséggel Joel.
-Hát nem is tudom , de meg kéne őket ismernünk! Várjunk csak azok mi vagyunk!-csapott a homlokára Adam.
Én erre inkább nem mondtam semmit csak ott hagytam őket had csodálják csak magukat a TV-ben.
Gondoltam gyorsan csinálok valami kaját , mire Annie haza ér. Eldöntöttem , hogy Milánóit fogok csinálni , mert gyorsan meg van és finom is. szerencsére egyik fiú sem jött be így zavartalanul megtudtam csinálni a vacsorát. Hallottam , hogy egy kocsi állt meg a ház előtt. A fiúk azonnal kimentek segíteni Annienek a csomagjait behozni. Én gyorsan mindent takarékra hajtottam és eléjük mentem.
-Szia! Jó újra itthon látni.-köszöntöttem.
-Én is örülök , hogy újra itthon lehetek.-mosolygott rám , miközben bevezettem a nappaliba.
Eközben a fiúk behozták minden cuccát én pedig udvariasan ott hagytam a vacsora végett.
-Vacsora!!-szóltam ki nekik a konyhából.
  Mindenkinek jó étvágyat! Remélem nem lett olyan rossz.
Annie egyszer csak csendet kért.
-Szeretnék mondani nektek valamit. Ezt már nyaralás óta tudjuk , de sosem alkalmunk elmondani nektek.-kezdett bele mondandójába.
  Tudom , hogy apád nincs most itt , de ezt közös megegyezéssel mondom el. Apád és én gyermeket várunk.-bökte ki.
Hirtelen meg sem tudtam szólalni csak tátott szájjal bámultam magam elé.
-Nagyon örülünk neki.-ment oda Andy Anniehez.
-Igen , tényleg.-mosolyogtam rá.
Mindenki gratulált én pedig alig vártam , hogy beszélhessek apával skypeon. Nem kellett sokat várnom 6 óra után hívott is.
-Miért csak most mondtátok el?-támadtam le egyszerre.
-Nem tudom. Akkor valahogy nem tűnt alkalmasnak.-válaszolt.
   De ugye nem baj?-ijedt meg.
-Nem dehogyis , nagyon örülök neki!-mosolyogtam rá.
-De viszont van egy kis baj...
-Jézusom ugye nem történt veled semmi??-ijedtem meg.
-Nem semmi ilyesmiről nincs szó. Hanem találkoztam anyáddal.-mondta el végül.
-Hogy mi?? Mégis hogyan?? Hol??-ez most nagyon váratlanul ért.
-Tegnap az irodában jött oda hozzám , hogy emlékszem e rá és , hogy meg akar téged ismerni.-mesélt el mindent.
-És ugye megmondtad neki , hogy én nem akarok vele találkozni??
-Nem mondtam neki semmit csak annyit , hogy ezt előtte meg kell veled beszélnem.
-Jó , akkor meg is mondhatod neki , hogy én nem akarok vele találkozni!
-De Jessie!
-Nem apa! Ha eddig nem akkor ezután se!zártam le a témát.
Ezek után még beszélgettünk egy kicsit , de mennie kellett ezért letettük.
Csengettek , de senki nem nyitott ajtót ezért levánszorogtam az ajtóhoz. Egy olyan személy állt ott akire nagyon nem számítottam és legszívesebben rácsaptam volna az ajtót.


Ennyi lett volna a 18.rész. Remélem ez most jobb lett , mint az előző rész. Jól esne pár komi , mert nem nagyon kapok visszajelzéseket arról , hogy milyenek a részek :/
Köszönöm , aki elolvasta :))
         Malitcher

6 megjegyzés:

  1. Huh...jó volt ez a rész,mondjuk nem történt benne semmi érdekes,de a vége kíváncsivá tett,ki lehet??Bár van egy tippem! ;) Gyorsan a kövit!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezt ilyen összekötő résznek szántam :D és kire tippelsz? :D
      igyekszem :))

      Törlés
  2. Sziaa.
    A véleményem hasonlít az előttem szólóhoz, igencsak kíváncsivá tettél hogy ki is lehet az ajtóban. Bár, van egy sejtésem..:)
    És igen, ez a rész jóval jobb lett mint a másik.:)
    Sok sikert a továbbiakban! xx Klau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      nagyon szépen köszönöm :)) igyekszem a következő résszel :))
      Malitcher xx

      Törlés
  3. Mint az előző komizóknak, nekem is van egy tippem..:):)
    Imádtam a részt.:)

    VálaszTörlés