2013. december 14., szombat

17.rész




Mikor visszaértünk a kórterembe mindenki minket nézett. Nagyon zavaró volt , de én csak leültem Annie mellé.
-Most minket fogtok bámulni egészen addig , amíg el nem mondjuk , hogy miről beszéltünk?.szólaltam meg végül.
-Igen.-válaszolták.
-Ha elmondom abbahagyjátok? Mert ez már eléggé zavaró.-mondtam.
-Igen , csak mond már!-ült fel az ágyon Annie.
-Megbeszéltük ezt az egészet és arra jutottunk , hogy előröl kezdünk mindent mintha csak most találkoztunk volna.-vázoltam fel a helyzetet.
Miután elmondtam szerencsére békén hagytak minket. Még ott voltunk 1 órát , aztán haza indult mindenki. Már majdnem otthon voltam , mikor megcsörrent a telefonom.
-Hallo!-vettem fel.
-Ryan vagyok. Nagyon fárad vagy?-szólt bele köszönés nélkül.
-Attól függ miről van szó.-válaszoltam , miközben megálltam a házam előtt.
-Ha azt mondanám elvinnélek egy FOB koncertre , akkor mit mondanál?
-Van jegyed a mai FOB koncertre?-lepődtem meg.
-Ha azt mondod , hogy eljössz velem , akkor van.
-Igen , igen elmegyek veled!!-ugráltam az utca közepén. ( szerencsére senki nem látott )
-Akkor fél órád van elkészülni.-mondta halál nyugodtan.
-Miiii?? Hogy fogok én elkészülni annyi idő alatt??-akadtam ki.
-Hidd el megoldod ha akarod.-nevetett be a telefonba.
  De most menj készülődni. Fél óra múlva ott vagyok.-ezzel letette a telefont.
Ezek után , amilyen gyorsan csak tudtam bevágtattam a lakásba. Kidobáltam a szekrényemből az összes létező fekete pólómat és elkezdtem válogatni. Volt Paramore-os , Lawson-os , sima fekete , fekete szegecses , halál fejes és még sorolhatnám. Nagy nehézségek árán megtaláltam a FOB-os pólómat és magamra kaptam. Hozzá felvettem a fekete szaggatott gatyámat és a fekete bakancsomat. Hajamat lófarokba kötöttem , magamra kaptam a kedvenc farmerdzsekimet ( ami olyan volt , hogy az ujjai bőrből voltak ). Lefutottam a lépcsőn ittam egy gyors kávét és már siettem is ki , mert Ryan már várt.
-Látom kész lettél.-üdvözölt.
-Szerencsére.-mondtam kissé lihegve.
  Lehet egy kérdésem?
-Már megvolt.-nézett rám , miközben elindultunk.
-De most komolyan!-hisztiztem.
-Na , jó mond.
-Te mégis hogyan szereztél jegyet a koncertre?
-Felmentem a netre és megrendeltem.-válaszolta.
-De én 1 hete néztem és már akkor sem volt jegy.-mondtam.
-Jó. Az az igazság , hogy én már kb. 3 hete megvettem ezeket , mikor még együtt voltunk.-magyarázta.
-Óó értem.-ez nagyon kínos volt úgy , hogy inkább gyorsan témát váltottam.
  És hova szól a jegyünk?-érdeklődtem.
-Azt hiszem a 2-es szektor második sorába. De ott vannak a kesztyűtartóban nézd meg.-nézett rám.
-De hát az rohadt közel van! Az pont a színpad közepénél van! És tényleg oda szólnak a jegyek!-fangirlingeltem.
-Jól vagy?-nevette el magát.
-Majd ha kiszállunk a kocsiból rosszabb leszek. A koncertről meg ne is beszéljünk.-mondtam el neki , hogy mire számítsunk.
-Akkor szerintem én fogok videózni.-jegyzte meg.
-Megköszönném.-mosolyogtam rá.
Megálltunk a kocsival én kiszálltunk és a fangirling rohamom után állhattunk is be a sorba.
Szerencsére nem kellett sokat várnunk hamar betudtunk menni. Elkezdődött a koncert  én pedig végig tomboltam a koncertet. Ryan szerintem már azon gondolkodott , hogy haza vigyen e vagy a gyogyóba. A koncerten elénekelték a The Phoneix-et , a My Songs Know What You Did In The dark-ot , az Alone Together-t , a Just One Yesterday-t , a Where Did The Party Go-t , a Dance , Dance-t , a Mighty Wall-t és a Thanks For The Memories-t. Miután vége lett kimentünk az arénából , de előtte vettem még egy FOB-os pólót. Ryannel megígértettem , hogy átküldi az összes videót és képeket , amit csinált nekem. Mondta , hogy van olyan , amin csak én és Pete vagyok rajta ( az lesz az új profilképem és háttérképem mindenhol ).
Haza vitt elbúcsúztunk , bementem a lakásba bedőltem az ágyamba és reggelig fel sem ébredtem.

Ennyi volt a 17.rész. Remélem tetszett mindenkinek. :) Tudom , hogy nem lett olyan jó meg hosszú lett , de ennyi tellett most tőlem. Jövő héten legközelebb csütörtökön lesz! Köszönöm a komikat! :))
             Malitcher

4 megjegyzés:

  1. Sziaa.
    hm, a rész most egész jó lett, de ha lehetek veled őszinte akkor azt mondom volt már jobb is...ezt ne vedd sértésnek.:)
    Um, valamit szerettem volna még kérdezni..ja igen, meg van. Tehát csak annyi lenne, hogy hány részesre tervezed a blogot?
    Sok sikert a továbbiakban! xx Klau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia , tudom , hogy nem ez lett a legjobb rész :/
      igazából nem tudom... majd kiderül :)
      köszi! Malitcher xx

      Törlés
  2. Jó lett! Nagyonis! :D
    Ezt bírtam >
    "Lehet egy kérdésem?
    -Már megvolt."
    xd

    VálaszTörlés