2014. január 23., csütörtök

23.rész
*1 héttel később*
(Az esküvő napja)
Tegnap volt a menyasszony/vőlegény búcsúztató Annienek és apának. Nem volt nagy durranás mindenki a barátaival volt. Annieén ott voltam én , Sarah , Joanna (Joel barátnője) és Annie pár barátnője. Apáén ott volt: Ryan , Andy , Joel , Adam és apa barátai. Mi csak beszélgettünk és a lehető legkorábban elmentünk aludni , mert 1.nem akartunk úgy kinézni az esküvőn , mint a zombik , 2.nem szerettünk volna másnaposan futkosni az esküvő napján. Arra van a holnapi nap. Majd holnap szenvedünk eleget. Remélhetőleg a fiúk sem ütötték ki magukat bár ahogy én ismerem őket ez lehetetlen. Már előre félek , hogy fognak kinézni. De reméljük a legjobbakat. Ezekkel a gondolatokkal a fejemben mentem le a földszintre. Ott már mindenki sürgött forgott , úgy látszik csak én aludtam ilyen sokáig.
-Jessie te még csak most keltél fel? Gyorsan menj a körmöshöz és a fodrászhoz!-rohant el mellettem idegbajosan hajcsavarókkal a hajában Annie.
-Oké...oké!-raktam fel védekezően a kezeimet és levágtam magamat az egyik körmöshöz.
A körmöm nagyon szép lett! Fehér alapon fekete csipkés mintás lett. Tökéletesen ment a ruhámhoz. Utána levágtam magamat a fodrászhoz közben pedig neki álltam a reggelimnek , amit Annie adott a kezembe. Hirtelen megcsörrent a telefonom , Ryan volt az.
-Szia , mennyire vagytok másnaposak?-kuncogtam bele a telefonba.
-Szia , rohadt másnaposak vagyunk és kicseszettül fáj a fejem.-szólt bele másnaposan a telefonba.
-Mondtam én , hogy ne igyatok annyit!-torkolltam le egyszerre.
-Igen , tudom megmondtad , de most légyszí ne akarj kioktatni így is majdnem szétrobban a fejem.-nyögte a telefonba.
-Igyatok kávét attól jobb lesz és vegyetek be fejfájás csillapítót.-tanácsoltam nekik.
-Rendben nővérke.-nevetett bele a telefonba.
-Ajánlom , hogy összeszedjétek magatokat , mert Annie ki fog készülni , ha másnaposan jelentek meg apával az élen.-magyaráztam neki.
-Értettem.-most elképzeltem , ahogy szalutált egyet telefonnal a kezében.-És te mit csinálsz?-kérdezte.
-Az előbb végeztem a körmösnél most pedig reggelizek a fodrász pedig csinálja a hajamat.-mondtam.
Ryan nem tudott válaszolni , mivel hirtelen egy nagy csattanást hallottam , azt pedig óriási vihogás követte.
-Jézusom! Mi történt ott? Ugye nem lett senkinek semmi baja??-kérdezgettem nyugtalanul.
-Nem... esett...baja...senkinek...sem.-nyögte ki nagy nehezen Ryan.
-Akkor meg miért vihog mindenki??
-Mert David pofára esett a küszöbben.-mondta még mindig fuldokolva a nevetéstől.
Mikor meg hallottam engem is elkapott a röhögő görcs. Szinte láttam , ahogy apa elesik a küszöbben.
-Nee! Ugye csak viccelsz?-kérdeztem tőle röhögve.
-Komoly!-mondta.
-Gyorsan adjatok neki kávét és józanítsátok mert Annie ki fog akadni!
-Ok. Akkor most le is teszem. Össze kell szednem a fiúkat.-kezdett el búcsúzni.
-Sok szerencsét.-nevettem.
-Köszi. Az esküvőn találkozunk. Szia.-köszönt el.
-Szia.-raktam le a telefont.
Kész lett a hajam éppen mentem volna fel a szobámba , mikor Annie megállított.
-Beszéltél már a fiúkkal?-érdeklődött.
-Igen , az előbb raktam le.-válaszoltam. Na nekem most van végem! Nem kotyoghatom ki , hogy apa másnapos!
-Ugye nem másnaposak?-nézett rám Annie azzal a nekem aztán nem tudsz hazudni nézésével.
-Neeem , dehogyis!-legyintettem egyet. Remélve , hogy elhiszi azt. .
-Hála a jó égnek!-könnyebbült meg.
És elhitte! Ó halleluja!! Ezt megúsztam.
-Ha nem haragszol most felmegyek.-mondtam neki. Nem akartam , hogy többet kérdezzen.
-Nem , nem baj , de 1 órára vedd fel a ruhádat és gyere le , hogy ki tudják szedni a hajadból a hajcsavarókat.-engedett utamra.
Gyorsan felspuriztam a szobámba és magamra zártam az ajtót. Nem akartam , hogy bárki is bejöjjön. Hamar eltelt az a másfél óra. Felvettem a ruhámat ( amit még mindig imádok ) hozzá pedig egy fekete platform magassarkút húztam a lábamra és lementem.
Lent rosszabb volt a helyzet , mint reggel mindenki össze-vissza futkosott , azt se tudták hol áll a fejük. Miközben beültem a fodrászhoz megint Ryant tárcsáztam. Remélem apát sikerült rendbe hozniuk.
-Mond , hogy apát ki tudtátok józanítani!-szóltam bele egyszerre a telefonba , ahogy felvette azt.
-Igen , nagyjából.
-Mégis mit értesz azon , hogy nagyjából?-kérdeztem tőle 2 oktávval magasabb hangon.
-Adtunk neki kávét , elment zuhanyozni és bevett egy fájdalom csillapítót. És már nem dülöngél.-próbált meg megnyugtatni.
-Ugye már kész vagytok??
-Igen , már mindenki fel van öltözve és arra várunk , hogy jöjjön a kocsi és elindulhassunk.-nyugtatott meg.
-Akkor jó.-könnyebbültem meg.
-És ti hol tartotok?-érdeklődött.
-Itt most kész bolondok háza van. Mindenki össze vissza futkos. Kivéve én , aki halál nyugodtan üldögélek a fodrásznál.-vázoltam fel neki a helyzetet.
-Annie , hogy bírja?-kérdezte nevetve.
-Ennél ideg bajosabb már nem is lehetne. Reggel még rám is rám üvöltött és eszelősen magyarázott , arról , hogy én , hogy lehetek ilyen nyugodt és azonnal menjek oda a körmöshöz.-magyaráztam.
-Hát , ezt látnom kellett volna.-nevetett.
-Én is alig bírtam ki röhögés nélkül főleg , hogy mindezt hajcsavarókkal a hajában csinálta.-most már én sem bírtam és elkezdtem nevetni.
-Jessie azonnal tedd le a telefont! Nem érünk rá erre mindjárt indulnunk kell!-jött oda hozzám Annie szinte gőzölgő fejjel. ( Csoda , hogy fel nem robbant).
-Jó jó csak elköszönök.-néztem rá. Ő pedig már ott sem volt.
-Tényleg eléggé idegbajos.-állapította meg Ryan a nyilvánvaló tényt.
-De most tényleg megyek , mert már nagyon mérgesen néz rám. Szia a templomnál találkozunk.-kezdtem el búcsúzkodni.
-ok , szia.-ezzel letette a telefont.
Közben a hajam is kész lett és már majdnem mindenki kész volt kivéve egy koszorús lány , akinek nem jött fel a cipzás a ruháján. Szerencsére , azt is gyorsan megoldottuk. És már indulhattunk is.


Itt a 23.rész :) Nem írok hozzá semmit , mert már úgy sem olvassa senki... Csak annyit , hogy ezen kívül még 2 rész lesz és vége. Nagyon megköszönném ha páran kommentelnétek , mert már a végén járok és jól esne :) Malitcher

6 megjegyzés:

  1. Sziaa.
    Először is, ne haragudj, de mostanában semmire nem volt időm, így ezért nem írtam az előző részhez. Ma volt egy kis időm, így meglátogattam a blogokat amiket rendszeresen olvasok. Láttam hogy már két részt is felraktál, de úgy gondoltam inkább ehhez írok.
    Az előző és ez a rész is jó volt, végre mindenki boldog.
    Viszont, van egy kis gondom az írásoddal. Semmi rosszra ne gondolj, csak a mondat közi(?)-, végi írásjelekre kicsit jobban figyelj. Például a mondatok végén az írásjelek kettőzése.
    Na csak ennyi lettem volna, várom a következő részt.
    Sok sikert a továbbiakban! xx Klau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      örülök , hogy írtál :)
      Ezt már többször is mondták , de nem tudok róla leszokni , de igyekszem.
      Nagyon szépen köszönöm a komit! :))
      Malitcher xx

      Törlés
  2. Hali. Nekem ezzel a résszel sem volt semmi bajom..:D :D Imádom,imádtam.. gyorsan kövit!!!! :) Nem kéne ilyen hamar végetérnie,de az új sztorinak is örülnék..ennek is még tovább..ám mégegyszer >KÖVIT*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helló :))
      köszi :D
      hát remélhetőleg holnapra meg tudom írni az új részt :)) igyekszem :))

      Törlés
    2. uyuyuyyy..de jó! alig várom már<3

      Törlés
    3. hát nem tudom mire lesz kész , de még most is írom :DD

      Törlés