2014. február 2., vasárnap

24. rész

AZ ESKÜVŐ

*A templom előtt és az esküvő*
(Jessie szemszöge)
Mikor megérkeztünk a templomhoz már elég sokan voltak már mindenki be felé ment . Mi is sietősen kiszálltunk a kocsiból és beálltunk Annie elé , aki az apukájába karolva állt az ajtó előtt. Megszólalt az orgona és mindenki egyenként elindult az oltár felé. Én voltam az utolsó , aki elindult , mikor én is oda értem Anniék is elindultak. Ahogy elhaladtak a padsorok mellett minden szem rájuk szegeződött. Oda értek Annie apukája ”átadta” apának és beült a padba. Mikor mindenki helyet foglalt elkezdődött a szertartás .
- Fogadja , hogy hites feléségévé fogadja Annie Wesley-t?.- kérdezte a pap.
- Igen , fogadom. – mondta apa határozottan.
- És Ön Annie Wesley fogadja , hogy hites férjévé fogadja David White-ot? – nézett apa után Anniere.
- Igen , fogadom. – válaszolta Annie.
- Akkor ezennel házastársakká nyilvánítom önöket. - fejezte be.
Ezek után kivezette őket a templomból és a szertartásnak vége is lett.
*Lakodalom*

Megérkeztünk az étteremhez , amit lefoglaltunk erre az estére. Az étterem nagyon szépen fel lett díszítve. Minden asztalnál névtáblák voltak , hogy ki hova üljön. Nekem a főasztalnál volt a helyem apa mellett a másik oldalamon pedig Ryan ült. Annie mellett Andy ült ő mellette pedig Sarah ült. Sajnos Adam és Joel nem ennél az asztalnál ült , de később mindenképp átülünk hozzájuk. sak a vacsora végéig fogunk itt maradni. A vacsora nagyon finom volt főleg a desszert , ami Tiramisu volt. A vacsora után átmentünk Joel-ék asztalához és ott beszélgettünk egy jó ideig. Mikor elkezdődött a menyasszonytánc felálltunk és elmentünk mi is táncolni. Én táncoltam Ryannel , apával , Andyvel , Adammel , Joellel és valami régi rokonnal , aki folyton arról beszélt , hogy mennyire megnőttem meg , hogy milyen régen látott csak ebben az volt a gáz , hogy én egyáltalán nem emlékeztem rá. Már hajnali 3 körül lehetett , mikor úgy  döntöttünk  Ryannel , hogy kimegyünk friss levegőt szívni.
- Jó egy kicsit kijönni ebből a nagy zajból. – mondtam Ryannek , miközben kivettem egy szál cigit a dobozból és meggyújtottam azt.
- Igen. Meg ma még nem is tudtunk kettesben lenni.- mosolygott rám.
- Ez is igaz. – jöttem zavarba egy kicsit.
- Nagyon szép a ruhád bár nálad nem szebb. – kezdett el bókolni.
- Akarsz te valamit , hogy itt bókolgatsz nekem? Amúgy köszi. – egyre jobban vörösödtem. Istenem nem tudok hozzá szokni ehhez.
- Nem , nem akarok semmit. Még bókolni sem lehet? – sértődött meg.
- Jajj nem úgy értettem! – mentem oda hozzá és megöleltem.
- Most így akarsz kiengesztelni? – nézett rám.
- Miért , hogy kéne? – kérdeztem.
- Hát lennének ötleteim. – mondta sunyi mosollyal.
- Na , azt most felejtsd el.
- Jól van na csak vicceltem! – nevetett.
- Szerencséd! – nevettem most már én is.
Még egy ideig kint voltunk aztán visszamentünk a többiekhez.
Körülbelül hajnali 5-ig maradtunk utána pedig haza mentünk a kissé becsiccsentett Andyvel és Adammel. Ezek szerint jók voltak a koktélok. Akkor nagyon jó kedvük volt hát reggel már nem lesz így.
*Másnap Délután*

Éppen a konyhában ücsörögve szürcsölgettem a kávémat , mikor Andy kóválygott le a lépcsőn.
- Jó reggelt! Na mi van megártottak a koktélok? – néztem rá.
- neked is. Meg se szólalj! – válaszolt mogorván.
- Mi megmondtuk Sarahval , hogy ne igyál annyi koktélt! – mondtam neki vállat rántva.
-. Nem is mondtatok semmit. – nézett rám értetlenül.
- Dehogyisnem! Az utolsó koktélt úgy kellett kifeszegetnem a kezedből! – ittam ki az utolsó kortyot a poharamból miközben Andy leült az asztalhoz.
- Hát erre már nem is emlékszem. – jegyezte meg.
- Nem is csodálom. – nevettem el magam.
- Tudnál adni kávét meg egy kis gyógyszert? – kérdezte.
- Persze. – ezzel felálltam és egy pohárba töltöttem neki  kávét és adtam neki egy fejfájás csillapítót.
Itt vége is szakadt a beszélgetésnek , mivel a többiek is kezdtek leszállingózni az emeletről. Mire mindenki leért csináltam reggelit és megreggeliztünk. A nap többi részében nem csináltunk semmi mást csak fetrengtünk a nappaliba beszélgettünk és TV-ztünk.  Este pedig mindenki elment aludni.



Hali mindenkinek! Ennyi lett volna a 24.rész remélem nem lett olyan unalmas bár nem nagyon tudtam mit írni , mivel rendes esküvőn nem voltam , de talán annyira nem lett rossz. Pár kominak megint örülnék. :) Csak szólok , hogy ezen kívül még egy rész lesz és vége. A 25.rész ilyen pár évvel később-es lesz és remélhetőleg egy kicsit hosszabbra is fog sikerülni :)) Malitcher

2 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Nagyon tetszett az esküvő, és még mondtad, hogy nincs tapasztalatod ebben...pfff :D
    Szegény Andyyyy :P elfenekelem xd
    ...és a huncut beszélgetés Ryan-nal...meow :D :D
    MI? :O márcsak komolyan 1 rész lesz??? O.O nee:'(
    ..de a másik blognak is nagyon fogok örülni.. :'/ hiányozni fog ez is..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      pedig nem volt benne semmi tapasztalatom :DD
      fenekeld csak el xd
      hát igen :DD
      igen :( nekem is hiányozni fog a blog :( de már várom , hogy elkezdhessem az újat ))

      Törlés