2014. január 13., hétfő

22.rész
*3 hónap múlva*
Apa szerencsésen haza jött és elkezdtük szervezni az esküvőjüket Annievel. Mi Ryannel azóta is együtt vagyunk és a kapcsolatunk csak jobb lett. Andy pedig bemutatta az új barinőjét. Szerintem egy ribanc...Egyik nap nálunk volt. Rajtam egy Alergetic to bitches feliratú póló volt. Odajött hozzám bemutatkozni én pedig véletlenül tüsszentettem :D Az összes fiú fetrengett a röhögéstől Andyt kivéve. Tőle csak egy megvető pillantást kaptam. De én nem tehetek arról hogy a parfümfelhőtől tüsszentenem kellett. Sorry boss :D A délután folyamán csak hangos nyögéseket hallottunk Andy-ék szobája felől. 
-Vajon meddig fognak még huncutkodni? -kérdeztem Ryan-től.
-Nem tudom...lepjük meg őket!- válaszolta majd megfogta az asztalon lévő lángszórót. Én csak egy doboz gyufát kaptam. :( Az ajtójuk szerencsére nyitva volt. Ryan először levideózta őket hogy el tudja adni a videót a RedTube csatornának. Aztán bement a szobába és megnyitotta a lángszórót. A tűzben mindketten megsérültek de sajnos nem haltak meg. Ha ez nem is sikerült legalább a RedTube-on röhögnek rajtuk :D
VÉGE



Sziasztok ez nem az új rész! z csak egy alternatív befejezés , amit az egyik barátnőm talált ki. :D Remélem tetszik mindenkinek. Komizni lehet hozzá! :) Azt azért már most elmondom , hogy az enyém nem így fog végződni. :DD Malitcher

1 megjegyzés:

  1. Én ezen annyit de annyit szakadtam :D Istenkéém..Rég nem nevettem ennyit, az biztos! :D :D
    xd
    Ügyes barinőd van..:D xd
    És örülök, hogy azért a poént félretéve,nem így végződik:)

    VálaszTörlés