2014. január 15., szerda

22.rész

*3 hónap múlva*

Apa szerencsésen haza ért Amerikából és elkezdtük szervezni az Annievel való közös esküvőjét. Mi Ryannel azóta is együtt vagyunk és a kapcsolatunk csak jobb lett. Andy közben megismerkedett egy nagyon kedves lánnyal Sarahval , akivel lassan már 1 hónapja együtt vannak. Olyan aranyosak együtt. Ma megyünk Annievel megnézni a ruhákat az esküvőre. Ameddig mi az esküvői ruha szalonba leszünk addig a fiúk elmennek öltöny vásárolni és lefixálni a helyszínt.
*Reggel*
Gyorsan magamra kaptam egy koptatott farmert , egy fekete inget , lófarokba kötöttem a hajamat , feltettem egy halvány sminket és elkezdtem keltegetni Ryant.
- Jó reggelt! Ideje felkelni.-simítottam végig tetkókkal borított izmos karján. De erre nem reagált semmit ezért úgy döntöttem , hogy drasztikusabb módszerekhez kell folyamodnom. Felmásztam az ágyra elkezdtem rajta ugrálni és mellé még ordibálni is. Ekkor hirtelen egy nagy rántás következtében Ryan alatt találtam magam.
-Hát ezt érdemlem? Így kell engem felkelteni? Ugye tudod , hogy ezért most büntetést fogsz kapni?-hajolt közelebb cinkos mosollyal az arcán. Hirtelen a derekamra rakta kezeit és csikizni kezdett.
-Neee!! Ryan légyszí hagyd abba! Mindent megteszek , csak könyörgöm hagyd abba.-mondtam akadozva a sok nevetéstől.
-Most az egyszer kivételt teszek és abba hagyom , de még meggondolom , hogy mit kell csinálnod.-kacsintott rám sunyi mosollyal az arcán. Már előre félek az ötletétől.
Ez után leszállt rólam , felöltözött és együtt indult le a földszintre.
-Jó reggelt! Hol vannak a többiek?-kérdeztem csodálkozva , mivel általában mi szoktunk felkelni utoljára.
-Jó reggelt nektek is! Apád felment a szobába dolgozni. Andy és Sarah pedig felmentek felöltözni.-mondta , miközben lerakta elénk a reggelinket.
Gyorsan megreggeliztünk közben a többiek is lejöttek és már indult is mindenki a dolgára.
* Öltöny vásárlás *
(Író szemszöge)
-Én ezt nem bírom tovább!-huppant le David (Jessie apja) egy fotelra a fiúkkal együtt.
-Ezt nem fogjuk tudni egyedül megcsinálni! Felhívom Jessiet.-állt fel és tárcsázta a lány számát.
Nem kellett sokat várnia 3 csörgés után már fel is vette.
-Hallo!-szólt bele a telefonba.
-Szia! Lehetne egy nagyon nagy kérésem?- mondta könyörgően.
-Nem találtatok magatoknak öltönyt?-jött rá egyszerre a gondra. Magában pedig egy jót nevetett rajtuk.
-Honnan tudtad?-csodálkozott Ryan.
-Nem volt nehéz kitalálni.-mondta nevetve Jessie.
-De ugye segítesz?-kérdezte reménykedve abban , hogy Jessie segíteni fog nekik.
-Persze , hogy segítek , de először menjetek el a helyszínre elrendezni a dolgokat , mert nekem még dolgom van.-nyugtatta meg Jessie Ryant a válaszával.
-Imádlak! Nagyon köszönöm!-hálálkodott.
-Na , de most le kell tennem , mert én még a ruhámat fel sem próbáltam.-kezdett el búcsúzkodni Jessie.
-Biztos nagyon jól fog állni.-bókolt neki Ryan Jessie pedig csak bele kuncogott a telefonba.
-De most már komolyan mennem kell. Szia , szeretlek.
-Én is téged. Szia.-ezzel bontotta is a vonalat.
-Na , ugye segít nekünk?-nézett rá reménykedve Andy , mikor Ryan visszatért közéjük.
-Igen , segít nekünk , de most még nem ér rá. Azt mondta , hogy rendezzük el a helyszínt utána pedig találkozzunk az esküvői ruha bolt előtt.
-Akkor szerintem indulhatunk is.-mondta David.
Mindenki fel állt és elindultak a helyszínre.
* Esküvői ruha bolt*
(Jessie szemszöge)
Itt ülünk az üzlet közepén Sarahval és várjuk , hogy Annie kijöjjön az öltözőből a ruhájában.
-Kiváncsi vagyok milyen ruhát választott nekünk.-nézett rám Sarah.
-Én is , de nem félek , mivel tudom , hogy Annienek nagyon jó az ízlése.-feleltem mosolyogva.
Beszélgetésünket itt nem tudtuk befejezni , mivel Annie lépett ki az öltöző ajtaján.
-Annie , ez a ruha csodálatos és nagyon jól áll rajtad!-dícsérte meg Sarah én pedig egyetértően bólogattam.
-Jajj! Lányok ne túlozzatok!-legyintett egyet zavartan.
Miután kitárgyaltuk Annie ruháját Sarah következett. Őegy lila pánt nélküli , földig érő ruhát viselt szív alakú kivágással.
-Annie , nagyon jól választottál.-dícsértem meg.
-Igen , imádom , ezt a ruhát!-lelkesedett Sarah is.
Sarah után jöttem én. Még be sem értem az öltözőbe , mikor megcsörrent a telefonom. Ryan volt az.
-Hallo!-tettem fülemhez a készüléket.
-Szia. Lehetne egy nagyon nagy kérésem?-szólt bele a telefonba.
-Nem találtatok magatoknak öltönyt?-esett le egyszerre. Magamban pedig nevettem egy jót.
-Honnan tudtad?-csodálkozott.
-Nem volt nehéz kitalálni.-nevettem el magam.
-De ugye segítesz?-kérdezte reménykedve.
-Persze , hogy segítek , de először menjetek el a helyszínre elrendezni a dolgokat , mert nekem még dolgom van.-nyugtattam meg.
-Imádlak! Nagyon köszönöm!-hálálkodott.
-Na , de most le kell tennem , mert én még a ruhámat fel sem próbáltam.-kezdtem el búcsúzkodni.
-Biztos nagyon jól fog állni.-bókolt.
Én erre nem tudtam mit mondani csak bele kuncogtam a telefonba.
-De most már komolyan mennem kell. Szia , szeretlek.
-Én is téged. Szia.-bontotta a vonalat.
Ez után gyorsan magamra kaptam a ruhámat és kisiettem Anniekhez.
Mikor megláttam a ruhát a tükörben azonnal bele szerettem. Egyszerű fekete földig érő ruha volt. A mell részé pedig csipkés volt.
-Ez a ruha gyönyörű! Imádom!-lelkendeztem Annieknek.
-Nagyon jól áll! Mintha csak rád öntötték volna.-dicsért meg Annie.
Mikor végeztünk a boltban kaptam egy sms-t , hogy már kint várnak rám és siessek. Összeszedtem a cuccaimat , elköszöntem Anniektől és behuppantam a kocsiba.
Szerencsére hamar találtam minannyiójuknak egy-egy megfelelő öltönyt és haza felé indultunk.

Ennyi lett volna a 22.rész. Nem tudom mennyire lett jó , de igyekeztem. Annyit el kell mondanom , hogy én egyszer már megírtam ezt a részt és voltam olyan okos , hogy kitöröltem. (Gratulálok magamnak -.-") Komiknak örülnék , mivel mostanában megint alig kapok. :/ Tényleg nagyon örülnék neki! Lehet kritika is! Malitcher xx

6 megjegyzés:

  1. Andy barinőjére féltékeny vagyok, nem tagadom.:$ A Sarah-kal úgysem szoktam kijönni -.- xd :D :D
    Ezt félretéve, nem csalódtam ebben a részben sem, személy szerint a Sarah nevet átírnám. xd sorry.. hagyom a hülyeségeimet. Nagyon jó lett! :D

    VálaszTörlés