2013. október 23., szerda

Sziasztok!
Nagyon köszönöm a 3 feliratkozót és a komikat nagyon jól estek! :) Ezen a héten valószínűleg még 1 rész lesz vagy lehet hogy 2 is. Őszi szünetben nem tudom mennyi rész lesz attól függ mennyi tanulni valót adnak. Remélem keveset bár nem hiszem mivel angolból fogok félévkor vizsgázni és tuti hogy 2 tételt ki kell majd dolgozni a szünet alatt. De nem is húzom az időt jöjjön a 4.rész. :)

4.rész

*Reggel*
Már hajnalok hajnalán fent voltam.Nem tudtam aludni egész éjszaka  forgolódtam vagy az órát néztem , hogy mikor lesz már végre reggel. 6 órakor már nem bírtam tovább , ezért kiszálltam az ágyból a táskámból kivettem a cigimet és kimentem a balkonra. Ott leültem a székre és néztem ahogy a Nap felkel közben pedig elszívtam a cigimet.Mikor végeztem visszamentem a szobába és leültem az ágyra. Hirtelen kicsapódott az ajtóm és Joel rontott be rajta kezében a baseball ütővel. Elég furcsa volt a helyzet: én békésen ülök az ágyamon Joel pedig beront az ideiglenes szobámba alsó gatyában egy baseball ütővel a kezében.
-Te mégis mi a jó büdös francot keresel a szobámban?-kérdeztem tőle kicsit feldúltan.
-Betörőt?-válaszolt kérdéssel a kérdésemre.
-És mégis honnan veszed hogy itt van  egy betörő?-kérdeztem kicsit felháborodottan.
-Lépéseket hallottam , amik elég halkak voltak és azt hittem hogy egy betörő mászkál a házban.-kezdett magyarázkodni.
-Az én voltam , mert nem tudtam egész éjjel aludni és amikor már nem bírtam tovább kimentem egyet cigizni a balkonra.-magyaráztam el neki a helyzetet.
-Hát akkor ezt benéztem.-kezdett el zavartan nevetni.
-Hát be.-nevettem el magam én is.
-Várjunk csak. Te cigizel?-lepődött meg.
-Sajnos igen. Többször is próbáltam róla leszokni , de eddig még nem sikerült.De próbálkozom.-válaszoltam.
Itt a beszélgetés be is fejeződött , mert az ajtóban megjelent Ryan és elég furcsán nézett ránk.(Nem is csodálom én az ágyon ülök tök nyugodtam Joel pedig az ajtó mellett a baseball ütőnek támaszkodva beszél.)
-Itt meg mi a franc történt?-nézett ránk elég furcsán.
-Joel azt hitte , hogy én vagyok a betörő és berontott a szobámba egy baseball ütővel a kezében.-vázoltam fel Ryannek a helyzetet.
Erre Ryan akkora röhögő görcsöt kapott , hogy a földön fetrengve vergődött és egy retardált fókához hasonló hangokat adott ki.Természetesen , erre már mindenki felkelt és elég érdekesen néztek Ryanre.
-Itt meg mi a jó büdös franc folyik?-kérdezte apa elég érdekes arckifejezéssel.
-Csak elmondtam neki , hogy hogyan került ide Joel egy baseball ütővel a kezében.-legyintettem egyet.
-Ezt inkább nem akarom megtudni.-mondta apa.És elhagyták a szobát Annievel együtt.
-Viszont minket nagyon is érdekel!-bólogatott szinte egyszerre Adam és Andy.
Elmeséltem nekik , ezt a felettébb érdekes történetet. Ők is röhögtek egy jót és ezzel le is zártuk , ezt a történetet. Ezek után lementünk reggelizni utána pedig apával haza indultunk.

*Otthon*
-Hogy érezted magadat?-kezdett el kiváncsiskodni apa.
-Nagyon jó volt! Főleg az mikor hajnalban Joel berontott hozzám egy baseball ütővel!-kezdtem el nevetni.
-Most , hogy már ennyiszer hallottam az elejét ennek az egésznek elmondanád nekem is ,  hogy mi a franc történt?-kezdett apa is kiváncsi lenni.
-Az a lényeg , hogy Joel arra kelt , hogy valaki mászkál a házban aki én voltam. És a történetnek a végét már te is tudod.-magyaráztam el apának a történteket.
-Hát ez nagyon jó lehetett! De tényleg te miért mászkáltál hajnalok hajnalán a házban?
-Nem tudtam egész éjjel aludni és hajnalban már elegem lett és lementem egyet cigizni.-magyaráztam.
-Értem. De ugye csak rendes cigi volt?-kérdezte apa.
-Persze hogy rendes cigi volt már 5 éve tiszta vagyok és nem is akarom újra kezdeni!-mondtam kicsit sértődötten.
-Tudod , hogy nem úgy értettem! Csak féltelek nem akarom , hogy megint az legyen , mint 5 éve.
-Apa megígérem , hogy nem lesz az , mint 5 évvel ezelőtt!-válaszoltam.
-Gyere ide had öleljelek meg!-tárta szét karjait.


Ennyi lett volna a 4.rész :) sajnálom , hogy nem lett valami izgalmas..
Még egyszer nagyon köszönöm a 3 feliratkozót és a komikat is! :))
      Malitcher

4 megjegyzés:

  1. Sziaa.:)
    Ez a rész is nagyon tetszett, várom már a folytatást.
    Sok sikert a továbbiakban! Klau xx

    VálaszTörlés
  2. szia :))
    nagyon köszönöm ^^
    igyekszem szombaton minél hamarabb feltenni az új részt! Malitcherxx

    VálaszTörlés
  3. A fiúk nagyon cukik,mint mindig <3 :D Jó rész lett is.
    xx

    VálaszTörlés