2013. október 27., vasárnap

5.rész

Az elmúlt 1 hétben nem sok minden történt. Sokat dolgoztam apa irodájában , vásárolgattam Oliviával és voltam apával , Annievel és Andyvel vacsorázni. A többiekkel nem nagyon volt időm beszélni csak twitteren beszéltem velük párszor.Éppen haza értem a munkából : apa már otthon várt Annievel és Andyvel. Elég furcsa volt hogy itt voltak mivel legtöbbször mi szoktunk hozzájuk menni.
-Sziasztok!-tettem le a kulcsaimat az asztalra és leültem az egyik fotelbe.
-Szia Jessie! Gondolom furcsállod hogy miért is vagyunk itt Andyvel .-kezdett bele mondandójába Annie.
-Hát eléggé...-feleltem.
-Akkor most elmondom , hogy miért is vagyunk itt.-állt fel apa és Annie és elénk léptek.
-Te tudsz valamit??-sugtam oda Andynek.
-Én is annyit tudok , mint te.-felelte Andy.
-Elszeretnénk menni egy családi nyaralásra és természetesen ti is jönnétek velünk.-kezdett bele apa.
-De nekem ez nem fér bele a koncertek miatt!-tiltakozott Andy.
-Ezt is meg lehet oldani.Olyan időben megyünk mikor nincs koncertetek.-magyarázta Annie.
-Nekem mindegy mikor megyünk mivel apa a főnököm.-mondtam.
-Na akkor ez a probléma meg is van oldva.Andy mikor nem lesz olyan időszak mikor nem lesz koncertetek?-kérdezte Annie.
-Ebben a hónapban már nem lesz és csak következő hónap közepén lesz újra koncertünk.-felelte Andy.
-Akkor már tudjuk is , hogy mikor fogunk indulni.-csapta össze a kezét Annie boldogan.
-Egyáltalán hova fogunk menni??-kérdeztem.
-A Francia-tengerpartra.-válaszolta lelkesen Annie.
-Imádom a Francia-tengert!-kezdtem én is lelkesedni.
-Na most , hogy mindent megbeszéltünk holnap már indulhatunk is.-kezdett bele apa.
-MI??? De hát még semmit sem pakoltam el!! Azt sem tudom mit vigyek!! -kerekedtek el a szemeim.
-Van még időd holnapig.-mondta apa halál nyugodtan.
-Hát kösz apa!-ezzel felcsörtettem a szobámba.Kivágtam a szekrény ajtót és elkezdtem kiszórni a ruháimat az ágyra.
*eközben a nappaliban*
-Most komolyan holnap fogunk indulni és ezt csak úgy bejelentitek?? És mi van ha nekem holnap dolgom van? Vagy nem akarom itt hagyni Ryanéket??-kelt ki magaából Andy is.
-Nyugalom! Ha annyira akarod hozhatod Ryanéket is hiszen ők is szinte már családtagok.-csitította le Annie Andyt.
-Jó akkor szólók nekik , hogy kezdjenek el pakolni mert holnap megyünk Franciaországba.-nyugodott le Andy.
-Azt hittem könnyebben fog menni és azt még el sem mondtuk nekik , hogy terhes vagyok és hogy összefogunk házasodni.-ült le Annie a kanapéra a fejét fogva.
-Csak azért akadtak ki ennyire mert ilyen későn mondtuk el nekik. Nem lesz semmi baj.-nyugtatta meg apa Anniet.


Ennyi lett volna az 5.rész . Tudom elég rövid lett de a 6.rész már tényleg hosszabb lesz! Nagyon köszönöm a komikat jól estek! :) komizni és feliratkozni továbbra is lehet.
              Malitcher

4 megjegyzés:

  1. Sziaa.
    jujj, tuti hogy itt fog elkezdődni a szerelmesek története..Francia-tenger meg minden..Bár, lehet hogy csak én látom így. Mindegy, várom már a következő részt.:)
    Sok sikert a továbbiakban! Klau xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!
      Lehet h igen lehet h nem :) Nagyon még én sem tudom nem tervezem előre a részeket :)) Köszi a komit :) jól esik hogy mindig komizol nekem valamit :))
      Malitcherxx

      Törlés
  2. Helló! :)
    Én is imádom a Francia tengerpartot, de amúgy mindent ami francia, mindegy is, nagyon tuti rész lett ez is!:) :) :)

    VálaszTörlés